DORADZTWO I SZKOLENIA<br>AUDYT UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Nowe rozporządzenie w sprawie protokołu

Utworzono: 24-05-2010

W projekcie rozporządzenia proponuje się, aby wzory protokołów nie były niezmiennymi oraz obowiązującymi wyłącznie w całości formularzami podlegającymi kompletnemu wypełnieniu przez osoby je sporządzające. Proponuje się wzory (10 załączników do rozporządzenia), z których każdy dotyczy całości jednego z przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych trybów. Projektodawca podkreśla jednocześnie, że swoboda w zakresie formy protokołu nie oznacza dowolności zamawiającego w zakresie kształtowania jego zawartości. Na zamawiającym ciąży obowiązek zamieszczenia w protokole wszystkich informacji, o których mowa w art. 96 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli opisu przedmiotu zamówienia, informacji o trybie udzielenia zamówienia, informacji o wykonawcach, ceny i innych istotnych elementów oferty, wskazanie wybranej oferty lub ofert.

Przejdź do góry strony